دریا مهر

بازاریابی و تبلیغات

تبلیغات هدفمند ، ضامن موفقیت شماست..

تبلیغات چیست؟

معرفی و نمایش خدمات یا محصولات شرکت شما به مشتریان کنونی و بالقوه؛ با پرداخت پول و از طریق شرکتها و فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی و بیلبورد را تبلیغات می نامیم وبه معنی تعیین استراتژی های لازم برای نحوه، زمان و مکان معرفی محصولات است.

 این فرآیندها عموماً مستلزم کمپین های تبلیغاتی در رسانه ها هستند. یک کمپین تبلیغاتی بر پیشنهادات به موقع، موقعیت یابی خلاقانه و عبارات جذاب متکی است تا اطمینان حاصل شود که محصولات با مصرف کنندگان طنین انداز می شوند.

بازاریابی چیست؟

مجموعه فعالیت های شما برای آموزش و تشویق افراد به انتخاب خدمات یا محصولات شما در میان رقبا را بازاریابی می نامیم. بازاریابی در واقع شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شما می شود. مجموعه دریامهردراین فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد.

تبلیغات پرهزینه ترین بخش در بازاریابی است ،فرآیند بازاریابی نیازمند صرف زمان و هزینه بوده و میزان بازدهی آن در درازمدت قابل اندازه گیری است.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات یکی از جنبه های بازاریابی است که شامل پرداخت هزینه برای تبلیغ یک محصول، خدمات یا هدف است همچنین می‌تواند به عنوان یک راه برای افزایش شناخت برند، فروش، و رشد کسب و کار استفاده شود.

بازاریابی گسترده تر و شامل استراتژی های گوناگون می باشد، در حالی که تبلیغات فعالیت تکرارپذیر و زمان دار می باشد که باعث ترویج و فروش سریع می شود .

همچنین بازاریابی یک فعالیت محوری است که تمام آن تبلیغ محصول نیست، بلکه هدف آن درک شرایط بازار، شناسایی نیازهای مشتری، طراحی محصول بر اساس نیاز، انتخاب بهترین رسانه برای تبلیغ محصول، تبلیغ آن از طریق کانال های مختلف است. تعیین قیمت، توزیع و فروش محصول، ایجاد روابط عمومی، ارائه خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت مشتریان.

تکنیک های بازاریابی به منظور جذب مشتری و افزایش فروش را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

1. بازاریابی محتوا: این تکنیک، جذب مشتری را از طریق خلق محتوای خوب و کاربردی برای وب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را مد نظر دارد.

2. بازاریابی ایمیل: این تکنیک شامل ارسال ایمیل های تبلیغاتی و اخباری به مشتریان، جهت اطلاع رسانی و جلب توجه مخاطبین می‌باشد.

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی: در این تکنیک، با تعریف استراتژی بازاریابی برای رسانه های اجتماعی مختلف، جلب توجه مخاطبین را هدف قرار می‌دهیم.

4. بازاریابی محتوای ویدئویی: این تکنیک شامل ساخت و به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی مفید، تفریحی و جذاب برای جذب مشتریان است.

5. بازاریابی تجربه کاربری: این تکنیک شامل بهبود و تجربه بهتر کاربران از محصولات و خدمات شما به منظور جلب رضایت مشتریان و افزایش بازدهی فروش است.

6. بازاریابی موبایل: این تکنیک شامل استفاده از برنامه های بازاریابی مکمل، نظیر خدمات مکانی، پیامک ها، نرم افزار های موبایل و نرم افزار های طراحی وبسایت های موبایلی است.

7. بازاریابی ارتباطی: در این تکنیک، تمرکز بر برقراری ارتباط موثر با مشتریان و جلب اعتماد آنها به منظور به دست آوردن محصولات و خدمات شما قرار دارد.

8. بازاریابی تحقیقات بازار و مورد استفاده قرار گرفتن تحقیقات و جمع آوری داده های بازاریابی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت محصولات و خدمات شما به منظور بهبود آنها و افزایش بازدهی فروش است.

مجموعه دریامهر برای تبلیغات و بازاریابی موثر چه مسیری را طی می کند؟

مخاطبان هر برند و بازار خاص را هدف میگیرد.
مزایا و تسهیلات جانبی محصول و خدمات برند  شما را پر رنگ می کند.
از مکان های صحیح تبلیغات که بازدهی بالایی دارند استفاده میکند.
 انواع تبلیغات را می شناسد و از هر نوع آن در زمان مناسب بهره می گیرد.
بر تبلیغات در بازه هایی زمانی مشخص و مرتب نظارت می کند

پیمایش به بالا