دریا مهر

طراحی گرافیک

طراحی حرفه ای گرافیک

با طراحی گرافیک به راحتی می‌توانیم به محصولات و خدمات خود رنگ و بوی بهتری بدهیم، فروش بیشتری را تجربه کنیم و همچنین مشتریان بیشتری کسب کنیم و به وسیله آن می‌توان پیام را به دیگران منتقل کرد و اثر ماندگاری در ذهن مخاطبین داشته باشید.

هر عنصر گرافیکی از لحاظ بصری و زیبایی شناسی باید دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی باشد. طراح گرافیک مجموعه دریامهر تمام تلاش خود را برای رسیدن شما به شکوفایی برندتان  می‌کنند. رساندن پیام به مخاطب یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید در هنگام طراحی به آن توجه کافی شود.

طراحی‌ها نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا می‌کند بطوری‌که طراحی‌های زیبا و بار مفهومی آن سبب می‌شود تا مخاطبان جذب تبلیغات و بازاریابی شما شوند. ودر تبلیغات باعث ماندگاری در ذهن مخاطب می‌شود و هر موقع که مخاطب شما به محصول یا خدمتی مربوط به کسب‌وکارتان نیاز داشته باشد، شما را به یاد خواهد آورد و محصول‌تان را انتخاب خواهد کرد.

شرکت دریامهر، خدمات زیر را به کسب و کارها ارائه می‌کند:

  1. طراحی گرافیکی برای تبلیغات
  2. طراحی وب سایت با طراحی گرافیکی مناسب
  3. طراحی گرافیک بروشور و کاتالوگ
  4. طراحی شبکه‌های اجتماعی

همه چیز در مورد اصول طراحی گرافیک

برای این که بتوانیم طراحی گرافیک را درک کنیم بهتر است ابتدا با اصول آن آشنا شویم. زمانی که قصد یادگیری کاری را دارید بهتر است اول با اصول آن آشنا شوید چرا که یادگیری آن باعث  پیشرفت کار و خروجی بهتر می شود.

رنگ

انسان قادر است بیش از ۱۰ میلیون رنگ را تشخیص دهد که هر کدام معانی مختص به خود را دارند.

نقطه، خط، شکل

پایه اصلی هر طرحی را می توان این ۳ مورد بیان کرد. با این ۳ مورد می توانید هر چیزی را خلق کرده و المان های زیادی به وجود آورید.

تایپوگرافی

مهمترین بخش در طراحی گرافیک تایپوگرافی است، به معنی نمایش کلمات. بیش از هزاران نوع سبک طراحی خط وجود دارد که باید بسته به نوع طراحی انتخاب شود.

فضا

فضا در طراحی بسیار مهم است، شما باید بدانید میزان ارتباط المان ها با یکدیگر چقدر است تا از فضا به درستی استفاده کنید یا از ایجاد خفگی در طرح جلوگیری شود.

 

مقیاس

با کمک مقیاس می توانید تضاد یا تعادل بین المان ها ایجاد کنید.طبیعتا تمامی المان های استفاده شده در طرح شما از اهمیت یکسان برخوردار نیستند.بهترین کار استفاده از مقیاس یا اندازه است.

 

چیدمان و شبکه بندی

برای داشتن یک طرح زیبا باید از یک چیدمان یا شبکه بندی درست پیروی کنید. شاید قصد داشته باشید طرحی نامنظم طراحی کنید، حتی این طرح نیز دارای نظم و چیدمان خاص خود است.

 

قالب بندی

برای این که نگاه مخاطب به همان جایی باشد که شما می خواهید باید از قالب بندی استفاده کنید. شما می توانید تصاویر را به درستی و با قالب بندی صحیح به عنوان سوژه نشان دهید.

 

کنتراست، ریتم، تعادل

زمانی که قصد تبدیل چند المان ساده به یک طرح حرفه ای دارید تعادل، ریتم و کنتراست به کمک شما می آید. با استفاده از این سه می توانید طرحی ایجاد کنید که بیننده به راحتی متوجه طرح شما شود

مزایای انتخاب مجموعه ما ؟

  • دارا بودن اعتبار، تجربه و سابقه بالا
  • مهارت برقراری ارتباط
  • توانایی ارائه ایده‌های نو
  • برخورداری از رزومه و سابقه کاری درخشان
  • رنج قیمتی مناسب در بین رقبا

تعرفه قیمت طراحی گرافیک

درمورد هزینه طراحی گرافیکی نمی‌توان یک قیمت کلی داد. چرا که همانطور که گفتیم طراحی گرافیکی شامل چندین خدمت زیر مجموعه است .

و خدمات طراحی گرافیک بستگی به تعداد خدمت‌های زیر مجموعه‌ی درخواستی دارد.

 می توانید از طریق فرم ثبت سفارش طراحی گرافیک مجموعه دریامهر اقدام به ثبت آنلاین سفارش طرح گرافیکی خود کنید.

پس از پر کردن فرم ثبت سفارش طراحی متخصصان مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و روند مشاوره را آغاز کرده و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با نوع طراحی و سفارشتان روند اولیه طراحی در مجموعه شروع می‌شود.

پیمایش به بالا