دریا مهر

طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی سایت از دید ما به معنی خلق یک اثر خلاقانه و کاربردی در صفحات وب است، پیاده سازی هر آنچه که در ذهن مخاطبان ماست.

در حال حاضر بستر اینترنت فضای مناسبی برای تبلیغات، بازاریابی و فروش اینترنتی بوجود آورده است.بهتر است تمامی مشاغلی که به صورت سنتی تبلیغات و فروش انجام می دهند و حتی فروش خوبی دارند از این ابزاراستفاده کنند چرا که روز به روز به مخاطبانی که برای رفع نیازهای خود از اینترنت استفاده می کنند بیشتر میشود.

ما متخصصان طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ را گردهم آوردیم تا شما در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسید.

انتخاب درست روش اجرا قطعا در زمان،مبلغ و آینده وب سایت تاثیر بسیار زیادی دارد کارشناسان  مجموعه دریامهر پس از نیازسنجی و درک درست از پروژه بهترین روش طراحی را به مشتریان مشاوره میدهند.

مراحل طراحی سایت

  • نیاز اولیه و مشاوره

مهمترین قدم در طراحی سایت بررسی نیازهای شما و انتخاب امکانات وب سایت است. در جلسه مشاوره به اتفاق کارفرما مشخص می شود که کدام نوع از طراحی سایت مناسب کسب و کار شما است (سایت فروشگاهی ، سایت شرکتی و…) و به چه امکاناتی نیاز دارید. سپس پروپوزالی مکتوب تهیه می شود و پس از تایید نهایی کارفرما به بخش طراحی سایت ارجاع داده می شود.

  • تعریف پروژه و تعیین ساختار کلی وب سایت

تیم طراحی بر اساس مستندات بدست آمده بهترین جایگاه قرارگیری امکانات وب سایت مانند (منوها,زیرمنوها,ماهیت و عملکرد آنها,ساختار اصلی و نقشه سایت) را مشخص می کند و پس از تایید مدیر بخش طراحی اجرا می گردد.

  • طراحی گرافیک اولیه

طراحی گرافیک صفحه اصلی سایت بر اساس تجربه تیم طراحی آژانس خلاقیت و سلیقه کارفرما با دقت بسیار انجام می گردد.طراحی گرافیک سایت با توجه به ساختار اصلی سایت انجام می گردد و رعایت تمامی موارد سبب خلق وب سایتی در شان و شخصیت سازمانی کارفرمایان و همچنین قابل ارائه و رقابت در بازار جهانی می گردد.

  • رنگ سازمانی و روانشناسی رنگ
  • قرارگیری لوگو و مطالب ضروری
  • اولویت نمایش مطالب در صفحه اصلی
  • پیاده سازی اصول کاربردی مخاطب
  • بررسی یک تا سه رقیب اصلی
  • طراحی و پیاده سازی صفحات سایت

پس از طراحی و برنامه نویسی گرافیک صفحه اصلی طراحی صفحات داخلی، با توجه به استراتژی طرح تایید شده با بهترین و به روزترین زبان برنامه نویسی و همچنین ساده ترین مسیر رسیدن کاربران به هدف (User Friendly) طراحی می شود به طوری که ساختار زیبایی سایت و استاندارد سئو رعایت شود.

  • بارگذاری محتوا از طریق پنل مدیریت

پس از اتمام طراحی صفحه اصلی و صفحات داخلی ورود اطلاعات اولیه آغاز می شود در این مرحله تمامی اطلاعات مورد نیاز کارفرما اعم از متن، تصاویر، ویدئو و … بارگزاری می شود. لازم است بارگذاری محتوای سایت به صورت استاندارد انجام شود چرا که تمامی این موارد پس از طراحی بر سرعت لود سایت و سئو و بهینه سازی تاثیر بسیاری دارد.

 

  • راه اندازی و رفع اشکالات احتمالی

پس از طی کردن مراحل بالا وارد مرحله آزمایش و تست می شویم در این مرحله کلیه بخش های وب سایت به وسیله سایت های آنالیز جهانی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد تست و کنترل کیفیت انجام می شود و اشکالات احتمالی بررسی و رفع می گردد.

  • امنیت وب سایت

طراحی سایت کاملا استاندارد و انتخاب سرور یا هاست به صورتی انجام می شود،که بالاترین سطح عدم نفوذ پذیری را دارا باشد و با تمهیداتی که در ابتدای راه اندازی سایت صورت می گیرد مانند، بک آپ گیری های روزانه و تهیه لایسنس های امنیتی مانند (SSL) و فایروال های سخت افزاری، میزان صدمه های احتمالی به صفر میرسد و از  وب سایت شما محافظت می نماید.

  • بارگذاری وب سایت

پس از اتمام بارگذاری اطلاعات و رفع اشکالات احتمالی،طراحی سایت  انجام شده به دامنه ی اصلی انتقال پیدا میکند و شما می توانید برای پیشبرد بیزینس خود روی آن حساب کنید.لازم به ذکر است که تمامی طراحی ها در مجموعه دریامهر بر اساس مفاهیم و استاندارد های سئو (search engine optimization) انجام می گردد.

 

در مجموعه دریامهر رعایت ریسپانسیو در طراحی سایت یک ویژگی نیست یک الزام است و حتی کوچک ترین وب سایت ها به صورت ریسپانسیو طراحی می شوند.

مزایای طراحی سایت ریسپانسیو

  • ایجاد رابط کاربری بهتر و افزایش زمان وب گردی در سایت
  • افزایش ترافیک وب سایت و تاثیر بر جایگاه کلمات کلیدی در سئو سایت
  • صرف هزینه و زمان کمتر نسبت به طراحی اپلیکیشن های موبایلی
  • بازدید مجدد سایت و استفاده بیشتر از سایت به خصوص در سایت های فروشگاهی
  • انعطاف پذیری و نمایش درست مطالب در تمامی سایزهای نمایشگرها و جذب کاربر

 

قیمت طراحی سایت

پایه قیمت طراحی سایت نسبت با توجه به  نوع طراحی سایت مشخص می شود و سپس با افزودن امکانات انتخابی تکمیل می‌شود.

پس از انتخاب نوع و روش طراحی سایت نوبت به انتخاب امکانات سایت میرسد. معمولا سایت های شرکتی و فروشگاهی از امکانات پایه ای برخوردارند و به صورت حدودی می توان قیمت ثابتی برای آنها در نظر گرفت و باید بدانید که برای طراحی هر وب سایتی نیاز است دامنه و هاست تهیه شود که دامنه آدرس اینترنتی شما می باشد و هاست فضایی که وب سایت طراحی شده بر روی آن قرار می گیرد  و هزینه تهیه هاست و دامنه و  گواهینامه ssl از طراحی سایت به صورت جداگانه محاسبه و خریداری می گردد.

پیشنهاد ما به شما این است که نه گران بخرید نه ارزان و باید متناسب با نیاز خود بهترین محصول را خریداری کنید در نظر داشته باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست و هر قیمت بالایی دلیل بر خوب بودن طراحی سایت نیست، تاکید ما بر عملکرد مناسب و توسعه و آینده هر طراحی وب سایتی در بستر وب است در نتیجه فروشگاه آنلاین خود را اختصاصی بخرید.

همین حالا پلن خود را انتخاب نمایید

توجه: پکیج های زیر قیمت پایه هر حوزه می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  03136630386  تماس بگیرید .

طلایی

15,000,000 تومان
13,800,000 تومان

7 درصد تخفیف

نقره ای

10,000,000 تومان
9,500,000 تومان

5 درصد تخفیف

برنزی

7,000,000 تومان
6,700,000 تومان

5 درصد تخفیف
پیمایش به بالا